reklama

Málem jsem si koupil i vložky Olvejs.

Z nedostatku smysluplné činnosti vysedávám u televize. Nevím, jak se to mohlo stát, patrně měli vedle v hospodě zavřeno...prostě jsem před časem neměl potřebu v reklamní přestávce odběhnout a díky tomu objevil prostenal. Stačilo v zrcadle ověřit údaje z občanky a bylo jasné, že promlouvá ke mně. Život se mi zcela změnil. Cpu se brusinkama a hledím u televize s optimismem dopředu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dříve jsem reklamní přestávky proběhal, dnes jsou mým nejoblíbenějším pořadem. Jen škoda, že jsou krátké a v dlouhých intervalech. Člověk z reklamy moc nemá a musí netrpělivě čekat na pokračování. Ale i tak se mi daří objevovat nový a krásný svět konzumu. Letáky jsou sice fajn, ale kde vzít jistotu, že distributor nezapomene schránku naplnit. Telka je telka. Co si budeme povídat. Stačí dálkový ovladač a informace se jen valí.

Tak třeba karta, která je hned na tři věci. Nechci si tu třetí sice raději ani představit, ale jsem si jist, že za méně peněz dostanu více služeb, to snad chápe každý. Anebo auta. Někdy vyhlížím z okna, že mi nový vůz přivezou až k domu a doplatí za laskavost, když s ním zacouvám do garáže.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejvíce však vzhlížím k reklamám na lesklé vlasy, u kterých se netřepí konečky. Vždy mě to štvalo, ale bojovat jsem proti tomu neuměl. Výsledkem bylo, že vlasů mám kritický nedostatek a ten zbytek natolik krátký, že se ještě nestačí třepit. A k tomu se mi leskne místo vlasů celá hlava, ale proč zoufat, vždyť prostředků na růst vlasů je neúrekom...jak říkáte u Vás.

Některé reklamy jsou přímo ze života nebo v podání Pepiho přímo z kuchyně. Doby, kdy mi tuto oblíbenou místnost hyzdily různé mixéry, odštavňovače a pánve určené k přepalování tuku, jsou v nenávratnu. Díky lotosovému efektu používám pouze zelenou. Když mám vztek, bez obav do ni praštím kladivem. Zaručeně čerstvé koktejly zase míchám v rotační obracečce. Vždyť se dá tak snadno umýt. I kdyby něco upadlo, nemusím hledat hadru, smeták, lopatku...stačí parní vysavač. Lze jej snadno získat také přímo od prodejce a ještě Vám doma předvede, jaký jste čuňata, ale k tomuto kroku ještě nejsem odhodlán. Co kdyby vysavač opravdu odhalil, že mám doma stejně zašpiněno, jak v reklamách odhalí bezkonkurenční přístroj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Že vysedávám jen u televize? Pouhé zdání. Na půdě jsem zrušil šňůry na prádlo a zřídil tělocvičnu. Proč utrácet za drahou posilovnu, stačilo nakoupit pár univerzálních strojů a měli byste vidět, jak mám ploché břicho. A přitom se od rána cpu, co hrdlo ráčí. Tomu říkám život.

Úplně jsem zapomněl na vložky. Always je záruka luxusu a kvality, něco jako Mercedes v autech. Tak tenká...tak pohodlná i na diskošku můžu bez omezení, a teď je mají v akci...no nekup to za ty prachy. Jen mám trochu obavy, že začnu víc vysedávat po hospodách.

Sleduji slovenskou televizi...nemáte žádnou "vyjímku" a jste stejně jaky my válcováni reklamou od rána do večera ve všech možných i nemožných podobách.

Jaromír Šiša

Jaromír Šiša

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Píši a fotím rád.Vždy s nadhledem...pokud to je možné. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu